Het vakgebied ‘online’ ontwikkelt zich razendsnel. Waren we vroeger vooral verantwoordelijk voor de online kanalen binnen onze organisaties, tegenwoordig zijn we steeds vaker betrokken bij de multi-channel klantervaring en digital innovatie.
Dit stelt hoge eisen aan ons. Nieuwe inzichten, inspiratie van marketingleiders en interactie met vakgenoten zijn noodzakelijk om bij te blijven en te groeien.
We geloven in het ‘echte’ verhaal van online. Niet de commerciële praatjes of de presentaties op events. We willen elkaar inspireren, van elkaar leren en zo ons vakgebied helpen innoveren. Daarom kiezen we voor cases uit ons netwerk, waar het echte verhaal verteld wordt. De inhoud staat altijd centraal. We gaan ook altijd samen aan de slag. De beste manier om kennis te delen en direct toe te passen.
Organisatie
Het EBMP wordt gefaciliteerd door Gijsbert van der Sleen en Marc van Venrooij.
Marc van Venrooij
Head of Digital Marketing & Innovation ~ Coca Cola
Marc is een verbinder pur sang met een voorliefde voor innovatie en startups.
Gijsbert van der Sleen
Digital, Innovation & Startups
Gijsbert stond aan de wieg van het E-Business Managers Platform en heeft een passie voor digital, innovatie & kennisdelen.
Een platform als het EBMP kan niet zonder de bijdragen van de leden. Komend jaar worden de bijeenkomsten mogelijk gemaakt door:
Marc Tomassen
Manager Online ~ elho group
Marc wil online zo goed mogelijk inzetten voor bedrijven en consumenten. Eerst deed hij dat aan bureauzijde voor grote merken in Nederland, daarna als webshop manager voor een retailer en nu als manager online voor een merk waarbij marketplaatsen zijn bijzondere interesse hebben.
Arjan van Hartesveldt
Director of Client Services ~ Inspired Thinking Group (ITG)
Ik ben Arjan van Hartesveldt en sinds de oertijd van internet bezig met online marketing en digitale transformatie. Na al die jaren verbaas ik me nog steeds over de mogelijkheden en uitdagingen die er zijn op digitaal vlak en deel ik dat graag met anderen.
Ik doceer aan de Avans Hogeschool waar ik de module Multichannel marketing mede heb opgezet, naast het examineren en begeleiden van bachelor studenten.
Tenslotte ben ik sinds de oprichting lid van het E-Business Managers Platform en actief in organiseren van bijeenkomsten.
Roland Wiedhaup
Global Head of eCommerce ~ FrieslandCampina
Roland heeft een brede commerciële achtergrond (o.a. P&G) en is de laatste jaren actief binnen eCommerce. Momenteel is hij wereldwijd verantwoordelijk voor de Digitale Sales binnen FrieslandCampina. De meeste energie krijgt hij van het bouwen van nieuwe business en succesverhalen van bv. Azië naar Europa te brengen. De razendsnelle ontwikkelingen op het gebied van Platformen, Quick Commerce en DTC maken het voor hem dan ook een fantastische tijd om de snelst groeiende business voor FrieslandCampina te mogen bouwen. Cliché maar waar: om voorop te blijven lopen in deze wereld moet je echt samen doen; daarom werkt hij graag samen met peers in en buiten de FMCG.