Het vakgebied ‘online’ ontwikkelt zich razendsnel. Waren we vroeger vooral verantwoordelijk voor de online kanalen binnen onze organisaties, tegenwoordig zijn we steeds vaker betrokken bij de multi-channel klantervaring en digital innovatie.
Dit stelt hoge eisen aan ons. Nieuwe inzichten, inspiratie van marketingleiders en interactie met vakgenoten zijn noodzakelijk om bij te blijven en te groeien.
We geloven in het ‘echte’ verhaal van online. Niet de commerciële praatjes of de presentaties op events. We willen elkaar inspireren, van elkaar leren en zo ons vakgebied helpen innoveren. Daarom kiezen we voor cases uit ons netwerk, waar het echte verhaal verteld wordt. De inhoud staat altijd centraal. We gaan ook altijd samen aan de slag. De beste manier om kennis te delen en direct toe te passen.
Daarnaast hebben we besloten LinkedIn en WhatsApp-groepen om onderling contact te vergemakkelijken.
Bestuur
Het bestuur van het EBMP telt op het moment vijf leden. Samen houden we ons bezig met de het inhoudelijke programma.
Een platform als het EBMP kan niet zonder de inbreng van de leden. Heb je ideeën over het programma, of wil je een actieve (bestuurs)bijdrage leveren aan EBMP, laat het ons weten!
Marc van Venrooij Head of Digital Marketing & Innovation ~ Coca Cola
Marc is een verbinder pur sang met een voorliefde voor innovatie en startups.
Nanne Batelaan Directeur Digital Commerce & IT ~ De Stiho Groep B.V.
Nanne heeft de wereld van E-commerce sinds 2015 ontdekt en blijft zich iedere dag verwonderen over de dynamiek en snelheid van innovatie. Hij deelt graag kennis met peers en is altijd op zoek naar kennis & ervaringen buiten zijn bedrijf …
Marc wil online zo goed mogelijk inzetten voor bedrijven en consumenten. Eerst deed hij dat aan bureauzijde voor grote merken in Nederland, daarna als webshop manager voor een retailer en nu als manager online voor een merk waarbij marketplaatsen zijn bijzondere interesse hebben.
Roland Wiedhaup Global Head of eCommerce ~ FrieslandCampina
Roland heeft een brede commerciële achtergrond (o.a. P&G) en is de laatste jaren actief binnen eCommerce. Momenteel is hij wereldwijd verantwoordelijk voor de Digitale Sales binnen FrieslandCampina. De meeste energie krijgt hij van het bouwen van nieuwe business en succesverhalen van bv. Azië naar Europa te brengen. De razendsnelle ontwikkelingen op het gebied van Platformen, Quick Commerce en DTC maken het voor hem dan ook een fantastische tijd om de snelst groeiende business voor FrieslandCampina te mogen bouwen. Cliché maar waar: om voorop te blijven lopen in deze wereld moet je echt samen doen; daarom werkt hij graag samen met peers in en buiten de FMCG…